بنیادی صفحہ / خبریں / بازار / مکیش امبانی نے کیا جیو صارفین کے لیے پرکشش اعلانات

مکیش امبانی نے کیا جیو صارفین کے لیے پرکشش اعلانات

جیو پرائم آفر کا مکیش امبانی اعلان کرتے ہوئے

جیو پرائم آفر کا مکیش امبانی اعلان کرتے ہوئے

نئی دہلی: ٹیلی کام انڈسٹری میں انقلاب لانے والے ریلائنس انڈسٹریز کے چیئرمین مکیش امبانی نے منگل کو اپنے جیو کے صارفین کےلئے نئے پرکشش آفر پیش کئے ہیں. جس کے تحت مکیش امبانی نے ایک نیا پرائم آفر پیش کیا ہے. اس آفر کی مدت یکم مارچ سے 31 مارچ، 2017 تک ہوگی. اس مجوزہ مدت کے اندر ر ممبرشپ لینے والے موجودہ اور نئے گاہکوں کو صرف ایک بار مکمل طور پر 99 روپے کی فیس دینی ہوگی. اس سے وہ اس نئے پلان پرائم پیشکش کے ممبر بن جائیں گے. اس کے بعد یکم اپریل سے اگلے 31 مارچ، 2018 تک یعنی ایک سال تک ان کو اس پیشکش کے تحت 303 روپے کے ماہانہ قیمت پر لا محدود ڈیٹا، وائس اور میڈیا سروسز ملیں گی. یعنی ایک اندازے کے مطابق یکم اپریل سے روزانہ تقریبا 10 روپے کی قیمت پر جیو کی لا محدود سہولیات ملیں گی.
تاہم جیو کا ہیپی نیو ایئر پیشکش وعدے کے مطابق اگلے ماہ کی 31 تاریخ تک جاری رہے گا. اس کے تحت صارفین کو فری ڈیٹا اور وائس سروسیز مل رہی ہیں.
اس کے ساتھ ہی ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ کے صدر اور ایم ڈی مکیش امبانی نے اپنے 100 ملین یوزرس (10 کروڑ) کا ہندسہ پار کرنے پر كسٹمرس کا شکریہ ادا کرتے ہوئے اس بات پر زور دیا کہ یہ محض 170 دنوں میں حاصل کیا گیا اعداد و شمار ہے. مکیش امبانی نے کہا کہ یہ اعداد و شمار جو ہم نے حاصل کیا ہے، اس کی حقیقت یہ ہے کہ روزانہ فی سیکنڈ قریب سات كسمٹر نیٹ ورک سے جوڑے گئے. ریلائنس جیو کے گاہکوں نے روزانہ 3.3 ملین سے زیادہ گیگا بائٹ، مجموعی طور پر 100 کروڑ گیگا بائٹ انٹرنیٹ ڈیٹا کا استعمال کیا ہے.جس سے موبائل ڈیٹا کے استعمال کے معاملے میں ہندوستان دنیا میں پہلے نمبر پر پہنچ گیا ہے.
جیو کے یوزرس اتنا موبائل ڈیٹا استعمال کرتے ہیں جتنا کہ پورے امریکہ کی طرف سے کیا جاتا ہے. استعمال کئے گئے موبائل ڈیٹا کے بارے میں بات کرتے ہوئے انہوں نے مزید کہا کہ چین کی طرف سے كنزیوم کئے جانے والے موبائل ڈیٹا کا تقریبا 50 فیصد جیو گاہکوں نے كنزیوم کیا ہے.
امبانی کی جانب سے جیو ٹیرف پلان، مفت خدمات اور کسٹمر بیس کے سلسلے میں کئے گئے کچھ اعلانات:
جیو پرائم آفر پیش کیا جس کے تحت یوزرس کو 303 روپے فی ماہ کے حساب سے لا محدود کالنگ اور لا محدود ڈیٹا ملے گا.
99 روپے کی یہ ممبرشپ موجودہ 10 کروڑ جیو کلائنٹ اور 31 مارچ 2017 تک جیو سے جڑنے والے نئے یوزرس ہی لے پائیں گے.
جیو پرائم ممبرس کو مارچ 2018 تک لا محدودسہولیات ملتی رہیں گی
جیو کے تمام ٹیرف پلانس میں وائس کالز، کسی بھی نیٹ ورک پر، ملک بھر میں مکمل طور اور ہمیشہ مفت رہیں گی
آنے والے مہینوں میں ڈیٹا صلاحیت دو گنا کیا جائے گا.
جیو پرائم ممبرس نیو ایئر پیشکش کے تحت آنے والے فوائد کو 31 مارچ 2018 تک لیتے رہ سکیں گے.
پرائم ممبرشپ کے لئے 31 مارچ تک آپ جیو سے رابطہ قائم کر سکتے ہیں
31 دسمبر کو ویلکم آفر ختم ہو جانے کے بعد ریلائنس جیو کے کسٹمر ہیپی نیو ایئر آفر کا فائدہ اٹھا رہے ہیں. اس آفر کے تحت صارف ہر دن تیز رفتار میں 1 جی بی ڈیٹا استعمال مفت میں کر رہے ہیں. اس کے ساتھ ہی بتا دیں کہ رپورٹس کے مطابق، جیو جلد ہی مارکیٹ میں انتہائی سستے فون پیش کر کے دھماکہ کرنے والی ہے. کمپنی 4G-VoLTE کنارے ٹیکنالوجی خصوصیت پر مبنی فون پیش کر سکتی ہے جس کی قیمت 1500 روپے سے کم ہوگی.

تعارف: نمائندہ خصوصی

جواب لکھیں

آپ کا ای میل شائع نہیں کیا جائے گا۔نشانذدہ خانہ ضروری ہے *

*