ہندوستانی ریلوے :200 سلیپر وندے بھارت ایکسپریس کے لیے ٹینڈر جاری

VANDE BHARAT

وندے بھارت ایکسپریس کو ملنے والے اچھے ردعمل کو دیکھتے ہوئے اب ہندوستانی ریلوے سلیپر وندے بھارت ایکسپریس چلانے کا منصوبہ بنا رہا ہے۔ اس کے لیے ہندوستانی ریلوے نے 200 سلیپر وندے بھارت ایکسپریس کے لیے ٹینڈر جاری کیا ہے۔

ٹینڈر میں ایکسپریس کا ڈیزائن، مینوفیکچرنگ اور دیکھ بھال شامل ہے۔ اس کے علاوہ ریلوے نے وندے بھارت کی اپ گریڈیشن کے لیے ٹینڈر بھی جاری کیا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ ٹینڈر کی آخری تاریخ 26 جولائی 2022 مقرر کی گئی ہے۔

ٹرین کے تمام ڈبے اے سی ہوں گے

ہندوستانی ریلوے کی طرف سے دی گئی معلومات کے مطابق، سلیپر وندے بھارت ایکسپریس کے تمام ڈبے اے سی ہوں گے۔ سلیپر وندے بھارت ایکسپریس درمیانے اور طویل فاصلے کے راستوں پر چلے گی۔ ریلوے کی جانب سے ٹینڈر کے بارے میں کہا گیا کہ موجودہ وندے بھارت ایکسپریس کی اپ گریڈیشن کا کام لاتور، مہاراشٹر یا چنئی میں واقع مراٹھواڑہ ریل کوچ فیکٹری میں کیا جائے گا۔

اس 16 کوچ والی وندے بھارت ایکسپریس میں 1 فرسٹ اے سی، 4 سیکنڈ اے سی اور 11 تھرڈ اے سی کوچز ہوں گے۔ 20 کوچ والی سلیپر ٹرین میں فرسٹ اے سی، 4 سیکنڈ اے سی اور 15 تھرڈ اے سی کوچ لگائے جائیں گے۔ اس ٹرین کی رفتار 160 کلومیٹر فی گھنٹہ ہوگی۔

دو سو ٹرینیں مقررہ وقت پر تیار ہو جائیں گی

ریلوے کی طرف سے دی گئی معلومات میں بتایا گیا کہ پہلی پری بولی کانفرنس 20 مئی 2022 کو ہوگی۔ ریلوے نے ٹینڈر میں بتایا کہ سلیپر وندے بھارت ایکسپریس کی ڈیلیوری کی آخری تاریخ 6 سال 10 ماہ ہوگی۔ کمپنی اس مدت میں 200 ٹرینیں تیار کرے گی۔

پہلی وندے بھارت وارانسی سے نئی دہلی کے درمیان چلائی گئی۔

پہلی وندے بھارت ایکسپریس 15 فروری 2019 کو وارانسی سے نئی دہلی کے درمیان چلائی گئی۔ اس کے بعد، 3 اکتوبر 2019 کو، دوسری وندے بھارت ایکسپریس ٹرین نئی دہلی سے کٹرا اسٹیشن کے درمیان شروع ہوئی۔ یہ دونوں ٹرینیں چیئر کار ہیں۔ وندے بھارت ایکسپریس کی زیادہ سے زیادہ رفتار 160 کلومیٹر فی گھنٹہ ہے، جو ہندوستانی ریلوے نیٹ ورک پر سب سے تیز رفتار ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر