گجرات کے بڑے لیڈروں سےمودی کی ملاقات،کجریوال نے بنایا تنقید کا نشانہ

MODI KEJRI

بھلے ہی گجرات اسمبلی انتخابات میں تقریباً 8 ماہ باقی ہیں لیکن بی جے پی نے اس کے لیے تیاریاں تیز کر دی ہیں۔ ہفتہ کو وزیر اعظم نریندر مودی کے ساتھ گجرات کے وزیر اعلی بھوپیندر پٹیل اور دیگر ریاستی رہنماؤں کے ساتھ ملاقات تقریباً دو گھنٹے تک جاری رہی۔

اجلاس میں بی جے پی کے مرکزی قائدین نے بھی شرکت کی۔ وزیر داخلہ امت شاہ، گجرات کے وزیر اعلی بھوپیندر پٹیل، وزیر قانون راجندر ترویدی اور چیف سکریٹری کیلاش ناتھن بھی میٹنگ میں موجود تھے۔

ملاقات وزیراعظم کی رہائش گاہ پر ہوئی۔ تاہم اس میٹنگ میں کیا بات چیت ہوئی اس کے بارے میں بی جے پی کی طرف سے کچھ نہیں کہا گیا ہے۔

اس کے ساتھ ہی عام آدمی پارٹی نے اس میٹنگ کو لے کر بی جے پی کو نشانہ بنایا ہے۔ دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے بی جے پی سے سوال کیا ہے کہ کیا گجرات میں انتخابات کا اعلان کرنے کے لیے ریاستی اسمبلی کو اگلے ہفتے تحلیل کر دیا جائے گا۔ ایک ٹویٹ میں،عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر نے سوال کیا کہ کیا بی جے پی ان کی پارٹی سے اتنی خوفزدہ ہے کہ وہ ریاست میں شیڈول سے بہت پہلے انتخابات کرانے کا منصوبہ بنا رہی ہے۔

کیجریوال نے ہندی میں ٹویٹ کیا، کیا بی جے پی گجرات اسمبلی تحلیل کر کے اگلے ہفتے گجرات انتخابات کا اعلان کرنے جا رہی ہے؟ آپ سے اتنا ڈر ہے؟

اس سال کے آخر میں گجرات میں اسمبلی انتخابات ہونے والے ہیں۔ پنجاب اسمبلی انتخابات میں زبردست جیت سے خوش، عام آدمی پارٹی گجرات میں قدم جمانے کی امید میں اسمبلی انتخابات میں تمام سیٹوں پر لڑنے کی تیاری کر رہی ہے۔

اطلاعات کے مطابق کیجریوال آج رات گجرات کے دورے پر ہوں گے۔ کیجریوال 30 اپریل کو رات 9 بجے سورت ایئرپورٹ پہنچیں گے اور رات کو سورت سرکٹ ہاؤس میں قیام کریں گے۔ یکم مئی کو صبح 9 بجے سرکٹ ہاؤس سے بھروچ کے لیے روانہ ہوں گے۔ صبح 11 بجے، کیجریوال چھوٹو بھائی وساوا کے گاؤں ملجی پورہ پہنچیں گے، جہاں سے دونوں رہنما ایک ساتھ کانفرنس کے مقام چندریا جائیں گے۔ دوپہر 12:30 بجے، کیجریوال چندریا میں قبائلی سنکلپ مہاسملین سے خطاب کریں گے۔1:30 بجے سے 3 بجے کے درمیان، کیجریوال چھوٹو بھائی وساوا کے گھر پر لنچ کریں گے اور پارٹی لیڈروں کے ساتھ میٹنگ کریں گے۔ کیجریوال سہ پہر 3 بجے وڈودرا ہوائی اڈے کے لیے روانہ ہوں گے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر