طلبہ کوروزگار سے جوڑنے کے لئے دہلی حکومت اور یونیسیف میں سمجھوتہ

AAP UNICEF

نئی دہلی: طلباء کو روزگار کے مواقع تک رسائی کے قابل بنانے کے مقصد کے ساتھ، دہلی اسکل اینڈ انٹرپرینیورشپ یونیورسٹی(ڈی ایس ای یو) نے یونیسیف میں ’یو واہ‘ کے ساتھ ہاتھ ملایا ہے۔

اس مشترکہ کوشش کے ساتھ، ’ڈی ایس ای یو‘ اور’یونیسیف‘ نے ’ڈی ایس ای یو‘ میں طلباء کے لیے ‘کیرئیر آگاہی سیشن’ شروع کیا ہے تاکہ طلباء کو موجودہ جاب پورٹلز کے بارے میں مزید آگاہ کیا جا سکے۔

دہلی حکومت نے ایک بیان میں کہا کہ ڈی ایس ای یو اوریونیسیف نے طلباء کے لیے ‘کیرئیر بیداری سیشن’ شروع کیا ہے۔ دہلی کی اسکل یونیورسٹی نے یونیسیف میں ’یوواہ‘ کے ساتھ ہاتھ ملایا ہے۔

روزگار کے مواقع تک رسائی حاصل کرنے کے لیے، طلباء کو ملازمت کے لیے تیار کرنے کے ساتھ ساتھ نوجوانوں کی آواز سننے اور بڑھانے میں ان کی مدد کریں۔”

’یوواہ‘، یونیسیف کے ساتھ تعاون پر بات کرتے ہوئے، پروفیسر نہاریکا ووہرا نے کہا،ڈی ایس ای یو فیس دی ورلڈ جیسے کورسز متعارف کروا کر اپنے طلباء کو روزگار کے قابل بنانے کے لیے کام کر رہا ہے، جس میں ڈیجیٹل مہارت، مواصلات کی مہارت، مالی خواندگی وغیرہ جیسے اجزاء شامل ہیں۔

یونیسیف اور ڈی ایس ای یو کے ساتھ پائلٹ مطالعہ 18-29 سال کی عمر کے 1,000 فعال ملازمت کے متلاشیوں کا احاطہ کرے گا۔ خواتین امیدواروں اور پسماندہ طبقوں کے امیدواروں پر خصوصی توجہ دی جائے گی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر