سری لنکا بحران: آج آل پارٹی میٹنگ

ALL INDIA PARTY

نیو دہلی:حکومت نے آج شام سری لنکا میں ہنگامہ آرائی پر ایک آل پارٹی میٹنگ بلائی ہے، تامل ناڈو میں مقیم جماعتوں کی طرف سے بحران میں مداخلت کی اپیل کے بعد۔ وزیر خزانہ نرملا سیتارامن اور وزیر خارجہ ایس جے شنکر آل پارٹی میٹنگ کے دوران سری لنکا کے بحران پر مختلف سیاسی جماعتوں کے رہنماؤں کو بریف کریں گے۔

اتوار کے روز، تمام جماعتوں کی میٹنگ میں، ڈی ایم کے اور اے آئی اے ڈی ایم کے نے مطالبہ کیا کہ ہندوستان کو پڑوسی ملک کے ارد گرد پیدا ہونے والے بحران میں مداخلت کرنی چاہیے، جو سات دہائیوں میں اپنی بدترین اقتصادی ایمرجنسی کا سامنا کر رہا ہے۔ مختلف چینلز کے ذریعے امداد بھیج ی ہے-ہندوستان نے سری لنکا کو یقین دلایا ہے کہ وہ ملک میں جمہوریت، استحکام اور اقتصادی بحالی کی حمایت جاری رکھے گا۔

گزشتہ ہفتے بڑے مظاہروں کے بعد گوٹابایا راجا پاکسے کے صدر کے عہدے سے دستبردار ہونے کے بعد، وزیر اعظم رانیل وکرما سنگھے کو بحران زدہ ملک کا قائم مقام صدر مقرر کیا گیا تھا۔

سری لنکا کی پارلیمنٹ بدھ کو نئے صدر کا انتخاب کرنے والی ہے۔ سری لنکا میں احتجاجی تحریک اتوار کو اپنے 100ویں دن میں پہنچ گئی۔ مظاہرین ملک کی مالی بدحالی کے لیے راجا پاکسے کے خاندان کو ذمہ دار ٹھہراتے ہیں، جس نے گزشتہ سال کے آخر سے اس کے 22 ملین افراد کو خوراک، ایندھن اور ادویات کی قلت برداشت کرنے پر مجبور کر دیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر