اے ایم یو:ڈاکٹر فرینک ایف اسلام، بائیڈن کےصدارتی اسکالرز کمیشن کے ممبر مقرر

FRANK AMU

علی گڑھ،: علی گڑھ مسلم یونیورسٹی (اے ایم یو) کے ممتاز سابق طالب علم ڈاکٹر فرینک ایف اسلام کو امریکی صدر جو بائیڈن نے کمیشن برائے صدارتی اسکالرز کا ممبر مقرر کیا ہے، جو صدارتی اسکالرز کے انتخاب اور ان کے اعزاز کے مقصد سے صدر کے ذریعہ منتخب کردہ ممتاز شہریوں کا ایک گروپ ہے۔ کمشنرز کو پورے ملک سے منتخب کیا جاتا ہے جو تعلیم، طب، قانون، سماجی خدمات، کاروبار اور دیگر پیشوں کی نمائندگی کرتے ہیں۔

ان کی نامزدگی کا اعلان 15 جولائی کو کیا گیا تھا۔ وہائٹ ہاوس نے اس سلسلے میں ایک پیغام میں ان کے بارے میں کہا ہے کہ ’’۔

ہندوستان میں پیدا ہونے والے ڈاکٹر فرینک اسلام ایک ممتاز کاروباری، مخیر اور سوِل رہنما ہیں جو شہری و تعلیمی امور اور آرٹ و فن کے کاز کے لئے سرگرم رہتے ہیں۔ وہ فی الحال امریکہ میں ایف آئی انویسٹمنٹ گروپ کے سربراہ ہیں، جو اُن کی قائم کردہ ایک نجی سرمایہ کاری ہولڈنگ کمپنی ہے۔

فرینک اسلام پرفارمنگ آرٹس، یو این فاؤنڈیشن، یو ایس انسٹی ٹیوٹ آف پیس، اور ووڈرو ولسن سینٹر۔ انہوں نے جان ہاپکنز، امریکن یونیورسٹی، جارج میسن یونیورسٹی، یونیورسٹی آف میری لینڈ، اور ہارورڈ یونیورسٹی سمیت متعدد یونیورسٹیوں کے بورڈز اور کونسلوں میں بھی خدمات انجام دی ہیں یا خدمات انجام دے چکے ہیں۔

awaz

فرینک اسلام امریکی صدر جو بائڈن کے ساتھ


شہرت اور مقبولیت

اسلام نے امریکی حالات پر دو معروف کتابیں لکھی ہیں: ورکنگ دی پیوٹ پوائنٹس: امریکہ کو دوبارہ کام کرنا اور امریکی خواب کی تجدید: ہمارے مسابقتی فائدہ کی بحالی کے لیے ایک شہری رہنما۔ وہ میڈیم پر باقاعدگی سے بلاگ کرتے ہیں اور تقریباً ایک دہائی تک ہفنگٹن پوسٹ میں معاون رہے۔ 2018 میں، اسلام نے 21 ویں صدی کی شہریت کے لیے فرینک اسلام انسٹی ٹیوٹ قائم کیا جو ایک ویب سائٹ کو برقرار رکھتا ہے اور ایک ماہانہ نیوز لیٹر شائع کرتا ہے جس میں مضامین اور دیگر مواد شامل ہیں جس میں امریکہ اور بین الاقوامی سطح پر شہری مصروفیت کے خسارے اور جمہوریت کو درپیش چیلنجز کو حل کیا گیا ہے۔ اسلام نے بی ایس حاصل کیا۔ اور ایم ایس. بولڈر میں کولوراڈو یونیورسٹی سے کمپیوٹر سائنس میں حاصل کیا ہے۔

awaz

فرینک اسلام  اور سابق  امریکی صدر بارک اوبامہ کے ساتھ


 اے ایم یو میں خوشی کی لہر

اے ایم یو میں اس خبر سے خوشی کی لہر دوڑ گئی ہے۔ اے ایم یو کے وائس چانسلر پروفیسر طارق منصور نے امریکی صدر بائیڈن کے انتخاب کا خیرمقدم کرتے ہوئے کہا ”یہ ڈاکٹر فرینک ایف اسلام کی ایک بڑی کامیابی ہے کیونکہ کمشنر ہی 161 صدارتی اسکالرز کا حتمی انتخاب کرتے ہیں۔ یہ اسکالرز تعلیم و تحقیق، آرٹس، کیریئر اور تکنیکی تعلیم کے میدان میں غیر معمولی حصولیابی اور عوامی خدمت کے تئیں مثالی عزم کا مظاہرہ کرتے ہیں“۔ پروفیسر منصور نے مزید کہا کہ اے ایم یو برادری کو ڈاکٹر فرینک اسلام کی کامیابیوں اور مادرِ علمی کے تئیں ان کی خدمات پر فخر ہے۔ میں یونیورسٹی کی جانب سے ایک نئے کردار میں ان کی کامیابی کے لئے نیک خواہشات پیش کرتا ہوں۔

فرینک ایف اسلام کے مالی تعاون سے تعمیر ہوئی فرینک اینڈ ڈیبی اسلام مینجمنٹ کمپلیکس کی نئی عمارت کا چند سال قبل افتتاح ہوا تھا۔ نہایت کشادہ اور سرسبز و شاداب عمارت’’ فرینک اینڈ ڈیبی اسلام مینجمنٹ کمپلیکس‘‘ کی تعمیر پر13کروڑ روپیہ خرچ ہوئے تھےجو ڈاکٹر فرینک ایف اسلام نے علی گڑھ مسلم یونیورسٹی کو عطیہ کیا تھا۔ اپنی مادرِ علمی علی گڑھ مسلم یونیورسٹی کے لئے سابق طالب علم ڈاکٹر فرینک ایف اسلام کا ناقابلِ تردید تعاون ہے جس کو علی گڑھ مسلم یونیورسٹی کی تاریخ میں ہمیشہ یاد رکھا جائے گا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر