دنیا کے چوتھے امیر ترین شخص بن گئےگوتم اڈانی

Gautam-Adani-all-companies

نئی دہلی: صنعت کار گوتم اڈانی مائیکرو سافٹ کے شریک بانی بل گیٹس کو پیچھے چھوڑ کر دنیا کے چوتھے امیر ترین شخص بن گئے۔

فوربز کی ریئل ٹائم ارب پتی فہرست کے مطابق یہ معلومات دی گئی ہیں۔ 60 سالہ بزنس ٹائیکون کی مجموعی مالیت جمعرات کو 115.5 بلین ڈالر تک پہنچ گئی، جس سے بل گیٹس 104.6 بلین ڈالر کی مجموعی مالیت کے ساتھ فہرست میں نیچے چلے گئے۔

ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ 90 بلین ڈالر کی دولت کے ساتھ مکیش امبانی مذکورہ فہرست میں دسویں نمبر پر ہیں۔ یہاں، ٹیسلا اور اسپیس ایکس کے بانی ایلون مسک، جو اس وقت ٹوئٹر خریدنے کا معاہدہ توڑنے کے بعد تنازعات میں گھرے ہوئے ہیں، 235.8 بلین ڈالر کی مجموعی مالیت کے ساتھ فہرست میں سرفہرست ہیں۔

ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ گوتم اڈانی چھوٹے اجناس کے کاروبار کو بندرگاہوں، کانوں اور گرین انرجی سیکٹر میں پھیلا کر اسے ایک بڑے گروپ میں تبدیل کرنے کے لیے مشہور ہیں۔

“اڈانی گروپ کے کچھ درج کردہ حصص پچھلے دو سالوں میں 600 فیصد سے زیادہ بڑھے ہیں، جو کہ سبز توانائی اور بنیادی ڈھانچے کی جگہ میں ان کے منصوبوں کو فروغ دیتا ہے، کیونکہ پی ایم مودی کا مقصد ڈالر2.9 ٹریلین کی معیشت کو بحال کرنا ہے اور ہم ہیں۔

۔ 2070 تک ہندوستان کو صفر کاربن ریاست بنانے کے ہدف کو پورا کرنے کی سمت کام کرنا۔ بلومبرگ نے حال ہی میں یہ رپورٹ اس وقت دی جب اس نے (گوتم اڈانی) امبانی کو ایشیا کے امیر ترین شخص کے طور پر پیچھے چھوڑ دیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر