ڈالر کے مقابلے ہندوستانی روپئے کی حالت بہتر ہوئی

DOLLAR AND RUPEE

نئی دہلی: ہندوستانی کرنسی روپیہ آج امریکی کرنسی کے مقابلے میں تیزی کے ساتھ تجارت کر رہی ہے۔ کل روپیہ 79.91 پر بند ہوا اور آج 13 پیسے کی مضبوطی کے ساتھ 79.78 پر کھلا۔ روپے کی قدر میں کل 13 پیسے کی کمی دیکھی گئی تھی اور آج اس میں معمولی اضافے کے ساتھ کاروبار ہو رہا ہے۔

تاجروں کا کہنا تھا کہ ڈالر کے مقابلے میں باقی ایشیائی کرنسی کے کمزور ہونے اور غیر ملکی کیپٹل مارکیٹ سے سرمایہ کاروں کے انخلا نے بھی روپے کو متاثر کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ملکی سٹاک مارکیٹ میں مضبوطی کی وجہ سے روپے کو کچھ سہارا ملا، جس کی بنیاد پر آج روپیہ تیزی کے ساتھ ٹریڈ کر رہا ہے۔ ریلائنس سیکیورٹیز کے ریسرچ اینالسٹ سری رام ایر نے کہا کہ فیڈرل ریزرو کی پالیسی میٹنگ کے نتائج سے قبل ایشیائی اور ابھرتی ہوئی مارکیٹ کی کرنسیوں میں کمزوری کے پیش نظر روپے کی قدر ڈالر کے مقابلے میں نہیں گر رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ روس کی طرف سے یورپ کو گیس کی سپلائی میں تازہ ترین کٹوتی کے بعد مارکیٹ میں خطرے سے دوچار ماحول کے درمیان روپے کی قدر میں کمی ہوئی۔ ڈالر انڈیکس، جو دنیا کی چھ بڑی کرنسیوں کے مقابلے ڈالر کی طاقت کو ناپتا ہے، 0.19 فیصد گر کر 106.98 پر آ گیا۔ دریں اثنا، بین الاقوامی آئل اسٹینڈرڈ برینٹ کروڈ فیوچر 0.16 فیصد گر کر 104.23 ڈالر فی بیرل پر آگیا۔

اس کے ساتھ ہی ہندوستانی بازار سے غیر ملکی ادارہ جاتی سرمایہ کاروں کا انخلا جاری ہے۔ اعداد و شمار کے مطابق، غیر ملکی سرمایہ کاروں نے بدھ کو 436.81 کروڑ روپے کے حصص فروخت کیے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر