اکتوبر میں بے روزگاری کی شرح 7.77 فیصد تک بڑھ گئی: CMIE ڈیٹا

Unemployment-in-India

سینٹر فار مانیٹرنگ انڈین اکانومی (CMIE) کے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق، اکتوبر میں ملک میں بے روزگاری کی شرح ستمبر میں 6.43 فیصد کے مقابلے میں بڑھ کر 7.77 فیصد ہوگئی۔

نئی دہلی، نومبر: سینٹر فار مانیٹرنگ انڈین اکانومی

(CMIE) کے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق، اکتوبر میں ملک میں بے روزگاری کی شرح ستمبر میں 6.43 فیصد کے مقابلے میں بڑھ کر 7.77 فیصد ہوگئی۔

25 میں سے چھ ریاستوں نے دوہرے اعداد و شمار میں بے روزگاری کی شرح ظاہر کی۔

ان میں ہریانہ میں 31.8 فیصد، راجستھان میں 30.7 فیصد، جموں و کشمیر میں 22.4 فیصد، جھارکھنڈ میں 16.5 فیصد، بہار میں 14.5 فیصد اور تریپورہ میں 10.5 فیصد شامل ہیں۔

مدھیہ پردیش میں سب سے کم بے روزگاری کی شرح 0.9 فیصد ریکارڈ کی گئی، اس کے بعد چھتیس گڑھ میں 0.9 فیصد، اڈیشہ میں 1.1 فیصد اور گجرات میں 1.7 فیصد ہے۔

CMIE کے اعداد و شمار نے مزید انکشاف کیا کہ دیہی بے روزگاری کی شرح اکتوبر میں بڑھ کر 8.04 فیصد ہوگئی جو ستمبر میں 5.84 فیصد تھی۔

اسی وقت، شہری بے روزگاری کی شرح ستمبر میں 7.7 فیصد کے مقابلے اکتوبر میں 7.21 فیصد تک گر گئی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر