جمعیۃ علماء ہند صوبہ راجستھان کے نو منتخب صوبائی عہدے داران کی مولانا ارشد مدنی سے ملاقات

Jamiat-Ulama-i-Hind-Rajast

                                                                                                                                               نئی دہلی:(عامر حسین میواتی)

جمعیۃ علماء ہند صوبہ راجستھان کے ریاستی نو منتخب عہدے داران کا ایک مؤقر وفد، جمعیۃ علماء ہند کے قومی صدر سید مولانا ارشد مدنی سے جمعیۃ علماء ہند کے ہیڈکوارٹر مسجد عبدالنبی واقع آئی ٹی او دہلی میں ملاقات کی، جمعیۃ علماء راجستھان کے اس مؤقر وفد میں بطور خاص جمعیۃ علماء راجستھان کے نو منتخب صدر مولانا محمود الحسن کھیروا، مفتی خلیل احمد کرولی، ڈاکٹر ذاکر قاسمی مدرسہ حفظ القرآن لکھوالی ہیڈ ،راجستھان کے سابق مدرس و جمعیۃ علماء گڑگاؤں میوات کے سابق ناظم اعلی، وصوبائی جمعیۃ ہریانہ کے اہم رکن مولانا صابر قاسمی شامل رہے۔ قابل ذکر بات یہ ہے کہ صوبہ راجستھان کے انتخاب کے بعد جمعیۃ کے عہدیداران کی مولانا مدنی سے یہ پہلی ملاقات تھی، جس میں صوبے راجستھان کے حوالے سے تفصیلی تبادلہ خیال ہوا۔

 

 

 

 

جمعیۃ علماء ہند کے پلیٹ فارم سے کس طرح راجستھان میں کام کرنا ہے، یہ ملاقات اس پس منظر میں زیادہ دیکھی گئی ۔ مولانا محمود الحسن کھیروا کی مولانا مدنی سے ملاقات میں گفتگو کا محور یہی رہا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر