جے شنکر جمعرات کوکریں گے بنگلہ دیش کا دورہ

JAISHANKAR

  وزیر خارجہ ڈاکٹر ایس جے شنکر بنگلہ دیش کی وزیر اعظم شیخ حسینہ کو ہندوستان کے دورے کی دعوت دینے کے لیے جمعرات کو ڈھاکہ کا دورہ کریں گے۔

سکریٹری خارجہ ہرش وردھن شرنگلا نے پیر کو دہلی میں نامہ نگاروں کو بتایا کہ وزیر خارجہ جمعرات کو ڈھاکہ کا ایک روزہ دورہ کرنے والے ہیں۔ وہ حسینہ کو ہندوستان آنے کی دعوت دینے والا خط لے کر جائیں گے۔

سکریٹری خارجہ اور بنگلہ دیش کے ہائی کمشنر محمد عمران نے پیر کو ہند-بنگلہ دیش دوستی کے دن کے موقع پر منعقدہ مقابلے کے جیتنے والوں کو اعزاز دینے کی تقریب میں شرکت کی۔

اسی تقریب کے دوران، شرنگلا نے دو طرفہ شراکت داری کو مضبوط بنانے کے بارے میں خیالات کا اظہار کیا۔

دونوں مندوبین نے ہند-بنگلہ دیش دوستی کے دن کے موقع پر منعقدہ فرینڈشپ ڈے لوگو اور پس منظر کے مقابلے کے فاتحین کو مبارکباد دی۔

وہیں ہندوستانی وزارت خارجہ کے ترجمان ارندم باگچی نے ٹویٹ کیا کہ ہرش وردھن شرنگلہ اور بنگلہ دیش کے ہائی کمشنر محمد عمران نے ہندوستان-بنگلہ دیش میتری دیوس کے موقع پر مقابلے کے فاتحین کو مبارکباد دی۔ دوطرفہ تعلقات کو مزید مضبوط کرنا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر