خبردار!وہاٹس ایپ ان اسمارٹ فونز پر کام نہیں کرے گا

whatsapp feature

نئی دہلی :(ایجنسی)

وہاٹس ایپ صارفین کے لیے ایک بری خبر ہے۔ اگر آپ بھی اپنے آئی فون پر پرانا iOS ورژن استعمال کرتے ہیں تو وہاٹس ایپ اس پر کام نہیں کرے گا۔ کمپنی نے ایک نئی سپورٹ اپ ڈیٹ کا اعلان کیا ہے۔ اس کے ساتھ، پرانے iOS ورژن پر اس کی اپ ڈیٹ اس سال کے آخر تک ختم ہو جائے گی۔

وہاٹس ایپ نے کہا ہے کہ وہ iOS 10 اور iOS 11 پر سپورٹ ختم کرنے جا رہا ہے۔ اسے مسلسل استعمال کرنے کے لیے صارفین کو OS کو اپ ڈیٹ کرنا ہوگا۔ WABetaInfo کی ایک رپورٹ کے مطابق، WhatsApp iOS 10 یا iOS 11 صارفین کو بھی اس بارے میں خبردار کر رہا ہے۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ وہاٹس ایپ 24 اکتوبر کے بعد ان آئی او ایس پر کام نہیں کرے گا۔ انتباہی پیغام میں کہا گیا ہے کہ صارفین کو سیٹنگز میں جا کر تازہ ترین iOS ورژن کو اپ ڈیٹ کرنا چاہیے، پھر جنرل سیٹنگز میں جا کر سافٹ ویئر اپ ڈیٹ پر کلک کرنا چاہیے۔

تاہم، زیادہ تر آئی فونز اب iOS 10 یا iOS 11 کو سپورٹ نہیں کرتے ہیں۔ آئی فون لائن اپ میں، صرف آئی فون 5 اور آئی فون 5c ان آپریٹنگ ورژنز پر کام کرتے ہیں۔ اگر آپ بھی یہ پرانی ڈیوائس استعمال کرتے ہیں تو 24 اکتوبر کے بعد آپ اس پر وہاٹس ایپ استعمال نہیں کر پائیں گے۔

فی الحال وہاٹس ایپ ان صارفین کے لیے کام کرتا رہے گا جو iPhone 5s یا iPhone 6 استعمال کرتے ہیں۔ جب بھی ان کے آلے کے لیے سپورٹ ختم کر دی جائے گی۔ انہیں کمپنی کی طرف سے اس بارے میں آگاہ کیا جائے گا۔

اپنے ہیلپ سینٹر پیج پر کمپنی نے لکھا ہے کہ وہاٹس ایپ استعمال کرنے کے لیے آئی فون کا iOS 12 یا اس سے اوپر کے ورژن پر کام کرنا ضروری ہے۔ اینڈرائیڈ صارفین کے لیے یہ ورژن اینڈرائیڈ 4.1 یا اس سے زیادہ ہونا چاہیے۔

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر