وزارت خارجہ کی نکلی نئی بھرتی

RECR

 وزارت خارجہ نے لائبریری اینڈ انفارمیشن کیڈر میں ڈیپوٹیشن کی بنیاد پر پے میٹرکس میں لیول 11 میں لائبریری اینڈ انفارمیشن آفیسر(LIO) کے عہدے کو پرکے لیے ایک سرکلر جاری کیا ہے۔

ان عہدوں کے لیے اہل امیدواروں سے درخواستیں طلب کی جاتی ہیں۔

 وزارت خارجہ کے لائبریری اینڈ انفارمیشن کیڈر میں لائبریری اینڈ انفارمیشن آفیسر(LIO) کی ایک پوسٹ کو ڈیپوٹیشن کی بنیاد پر تین سال کی مدت کے لیے پر کرنے کی تجویز ہے۔

 ابتدائی طور پر ان افسران میں سے جو مستقل بنیادوں پر یکساں عہدوں پر فائز ہوں گے۔ ان کی تنخواہ 44900-142400  پے میڑکس ہوگی۔ اور انہیں باقاعدہ  سات سال کی ملازمت دی جائے گی۔

مرکزی حکومت یا ریاستی حکومت یا یونین ٹیریٹریز یا خود مختار یا قانونی تنظیم یا پبلک سیکٹر انڈرٹیکنگس یا یونیورسٹی یا تسلیم شدہ تحقیقی اداروں میں انہیں کام کرنے کا موقع دیا جائے گا۔

خیال رہے کہ  وزارت خارجہ ایک سرکاری ادارہ ہے جو ہندوستانی خارجہ پالیسی کو نافذ کرنے کا ذمہ دار ہے۔ وزارت خارجہ کی سربراہی وزیر خارجہ ایک کابینہ وزیر کے پاس ہوتی ہے۔ خارجہ سکریٹری، ہندوستانی خارجہ سروس کا افسر، سب سے سینئر سرکاری ملازم ہے جو محکمہ خارجہ کا سربراہ ہوتا ہے۔

وزارت سفارت خانوں کے ذریعے حکومت ہند کی نمائندگی کرتی ہے اور اقوام متحدہ اور دیگر بین الاقوامی تنظیموں میں ہندوستان کی نمائندگی اور دنیا بھر میں ہندوستان کے اثر و رسوخ اور ہندوستانی مفادات کو بڑھانے اور تحفظ فراہم کرنے کے لئے بھی ذمہ دار ہے۔

 یہ دیگر وزارتوں اور ریاستی حکومتوں کو بھی غیر ملکی حکومتوں اور اداروں کے بارے میں مشورہ دیتا ہے۔

ذیل میں وزارت خارجہ کی بھرتی 2022 کے بارے میں تفصیلات دی گئی ہیں۔

 پوسٹ کا نام :لائبریری اینڈ انفارمیشن آفیسر(LIO)

 اہلیت:

  کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی یا انسٹی ٹیوٹ سے لائبریری سائنس یا لائبریری اور انفارمیشن سائنس میں ماسٹر ڈگری لی ہو۔

  مرکزی حکومت یا ریاستی حکومت یا خود مختار یا قانونی تنظیم یا پبلک سیکٹر انڈرٹیکنگ یا یونیورسٹی یا تسلیم شدہ تحقیق یا تعلیمی ادارے کے تحت لائبریری میں پانچ سال کا پیشہ ورانہ تجربہ ہو۔

 کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی یا انسٹی ٹیوٹ سے کمپیوٹر ایپلیکیشن میں ڈپلومہ ہو۔

 کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی یاانسٹی ٹیوٹ سے انگریزی کے علاوہ ایک یا دو غیرملکی زبانوں میں چھ ماہ کی مدت کا سرٹیفکیٹ کورس کیا ہو۔

 عمر:56 سال تک

تجربہ

(i) مرکزی حکومت یا ریاستی حکومت یا خود مختار یا قانونی تنظیم یا پبلک سیکٹر انڈر ٹیکنگ یا یونیورسٹی یا تسلیم شدہ تحقیق یا تعلیمی ادارے کے تحت لائبریری کی سرگرمیوں کو کمپیوٹرائز کرنے کا ایک سال کا تجربہ؛ یا

(ii) لائبریری مینجمنٹ سوفٹ ویئر کا استعمال کرتے ہوئے دستاویزات یا معلومات کی فہرست سازی، خلاصہ اور بازیافت کا ایک سال کا تجربہ؛ یا

دیگر تفصیلات:

1. اسی یا مرکزی حکومت کے کسی دوسرے ادارے یا محکمے میں اس تقرری سے فوراً پہلے کسی اور سابق کیڈر کے عہدہ پر ڈیپوٹیشن کی مدت (بشمول مختصر مدت کے معاہدے سمیت) عام طور پر نہیں ہوگی چار سال سے زیادہ ڈیپوٹیشن کے ذریعے تقرری کے لیے زیادہ سے زیادہ عمر کی حد (بشمول مختصر مدت کے معاہدے) درخواستوں کی وصولی کی آخری تاریخ تک چھپن سال سے زیادہ نہیں ہوگی۔

2. یہ درخواست کی جاتی ہے کہ مذکورہ بالا تقاضے کو براہ کرم متعلقہ متعلقہ / ماتحت دفاتر (مختلف وزارتوں/محکموں کے تمام اہل افسران کے درمیان) سمیت پورے فیلڈ/ذرائع پر سرکولیشن/ مشتہر کیا جائے۔

 دلچسپی رکھنے والے درخواست دہندگان ایمپلائمنٹ نیوز میں اس سرکلر کی اشاعت کی تاریخ سے دو ماہ کے اندر اندر اپنی درخواستیں منسلک پروفارما میں، نقل میں، زیر دستخطی کو بھیج سکتے ہیں۔

 آخری تاریخ کے بعد موصول ہونے والی یا بصورت دیگر نامکمل درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔

سرکاری اطلاع چیک کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر