آج ہوگی5 جی سپیکٹرم کی نیلامی، بڑی کمپنیاں دوڑ میں شامل

5G SPECTRUM

نئی دہلی: 5جی سپیکٹرم کی نیلامی کا عمل آج سے شروع ہو گا جس میں چار کمپنیاں بشمول ریلائنس جیو اور ایئرٹیل بھارتی بولی لگائیں گی۔ اس دوران 4.3 لاکھ کروڑ روپے کے 72 گیگا ہرٹز سپیکٹرم کے لیے بولیاں لگائی جائیں گی۔ بولی کا عمل آج صبح 10 بجے سے شروع ہو کر شام 6 بجے تک جاری رہے گا۔ نیلامی کا عمل 2 دن تک جاری رہ سکتا ہے۔

ذرائع نے بتایا کہ نیلامی کا عمل کب تک چلتا ہے اس کا انحصار سپیکٹرم کے لیے آنے والی بولیوں اور بولی دہندگان کی حکمت عملی پر ہوگا۔ صنعت کو توقع ہے کہ نیلامی کا عمل دو دن تک جاری رہے گا اور سپیکٹرم کو ریزرو قیمت کے آس پاس فروخت کیا جائے گا۔

سپیکٹرم نیلامی کے اس دور میں، موجودہ ٹیلی کام سروس فراہم کرنے والے ریلائنس جیو، بھارتی ایرٹیل اور ووڈافون آئیڈیا کے علاوہ، گوتم اڈانی کی کمپنی اڈانی انٹرپرائزز بھی 5 جی کے لیے بولی لگانے والی ہے۔ محکمہ ٹیلی کام کو ایک لاکھ کروڑ روپے کی آمدنی کی توقع ہے۔

۔ 5جی سپیکٹرم کی نیلامی سے محکمہ ٹیلی کمیونیکیشن کو 70,000 کروڑ روپے سے 1,00,000 کروڑ روپے کی رینج میں آمدنی حاصل ہونے کی امید ہے۔ ملک میں 5جی خدمات کے متعارف ہونے سے انتہائی تیز رفتار انٹرنیٹ خدمات فراہم کرنے کی راہ ہموار ہوگی۔

۔ 5جی سروس موجودہ 4جی سروسز سے تقریباً 10 گنا تیز ہوگی۔ ریلائنس جیو کو نیلامی کے دوران زیادہ خرچ کرنے کی امید ہے۔ ایئرٹیل سے ووڈافون آئیڈیا اور اڈانی انٹرپرائزز کی محدود شرکت کے ساتھ اس دوڑ کی قیادت کرنے کی بھی توقع ہے۔

مارکیٹ کے تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ نیلامی کے دوران جارحانہ بولی کی امید کم ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ سپیکٹرم کافی مقدار میں دستیاب ہے جبکہ صرف چار بولی لگانے والے ہیں۔ ریلائنس جیو نے نیلامی کے لیے محکمہ کے پاس 14,000 کروڑ روپے کی رقم جمع کرائی ہے جبکہ اڈانی انٹرپرائزز نے صرف 100 کروڑ روپے جمع کرائے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر