منورفاروقی نے جیتا’لاک اپ‘20 لاکھ روپے انعام اور لگزری کار

MUNAWWAR FARUQUI

ممبئی: 70 روزہ لاک اپ ریئلٹی شو کا فائنل اب ختم ہو چکا ہے۔ اسٹینڈ اپ کامیڈین منور فاروقی (لاک اپ ونر منور فاروقی) نے یہ شو جیتا ہے، تب سے منور فاروقی سوشل میڈیا پر ٹرینڈ کر رہے ہیں۔

مسکراہٹ کے ساتھ منور فاروقی کی کئی تصاویر اور ویڈیوز اس وقت وائرل ہو رہی ہیں جن میں وہ ہاتھ میں ٹرافی پکڑے نظر آ رہے ہیں۔ اس شو کے ذریعے انہوں نے نہ صرف خود کو لوگوں کے سامنے رکھا بلکہ اپنے کیرئیر کی بلندی کو بھی ایک قدم آگے بڑھایا۔ وہ شروع سے ہی شو کے مضبوط مدمقابل رہے۔

منور فاروقی کو 20 لاکھ روپے کی رقم دی گئی۔ اس کے ساتھ ایک چمکتی ہوئی لگژری کار اور اٹلی کے سفر کا انعام بھی ملا ہے۔ شو کے دوران منور نے اپنی زندگی سے جڑے کئی بڑے انکشافات کیے۔

انجلی اروڑہ کے ساتھ ان کی دوستی بھی مداحوں میں موضوع بحث رہی ہے۔ 70 دن کی سخت جدوجہد کے بعد منور کنگنا (لاک اپ ونر منور فاروقی) کا نمبر ایک قیدی بن گیا ہے۔ شروع سے ہی منور کو شو کا ماسٹر مائنڈ بتایا جا رہا تھا۔

یہی وجہ ہے کہ کچھ مداحوں نے منور کو پہلے ہی فاتح بتا دیا تھا۔ شو جیتنے کے بعد اب منور فاروقی کا پہلا بیان سامنے آگیا ہے۔

لاک اپ کا فاتح بننے کے بعد منور نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ 10 یا 20 سیکنڈ کے کام کو دیکھ کر اندازہ لگایا جا سکتا ہے۔ لیکن جب آپ پر 24 گھنٹے سات دن کیمرہ موجود ہو اور عوام گواہ ہو تو آپ واقعی جو ہیں وہ سب تک پہنچ جاتا ہے اور شاید یہ موقع میری قسمت میں لکھا گیا ہو گا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ یہ میری زندگی کے نقطے ہوں گے جس کا مجھے پہلے غلط فہمی ہوئی ہوگی اور آج اگر ان لوگوں نے اتنا پیار دیا ہے تو میں آپ کا بہت شکریہ ادا کرتا ہوں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


ہمارے بارے میں

www.maeeshat.in پر ہم اقلیتوں خصوصا  مسلم دنیا میں کاروبار کو متعارف کرانے اور فروغ دینے کا ارادہ رکھتے ہیں جو حلال اور حرام کے حوالے سے اپنے آپ کو ممتاز کرتے ہیں۔ شروع سے ہی اس جریدے/ویب سائٹ نے مسلمان صنعت کاروں اور تاجروں کو قائل کیا ہے کہ وہ ہندوستانی معیشت کو مضبوط بنائیں اور دوسرے کارپوریٹ کے ساتھ اپنے تعلقات کو مزید فروغ دیں۔


CONTACT US

CALL US ANYTIME




نیوز لیٹر